בשונה מתכולה של דירה רגילה, העברת משרדים היא הובלה מסוג שונה. השוני מתבטא הן בכמות הרבה של ציוד וריהוט, הן בכמות מוצרי החשמל הרגישים בעלות וסיכון גבוה והן בשל הצורך להתמודד מול אתגרים שונים עימם לא מתמודדים בבית פרטי.
הובלת משרדים כרוכה בין השאר בהובלות של ציוד כתוב רב, מסה רבה של קלסרים, שולחות רבים, אורנות, כיסאות – הן של עמדות העובדים, הן של חדר האוכל והן של חדרי הדיונים השונים. כמו כן ישנו ציוד חשמלי ואלקטרוני רב כגון מחשבים, מדפסות, מכונות צילום, טלפונים חכמים ומיני מוצרי ריהוט דקורטיבי – כל אלו צריכים להיארז במשנה זהירות על ידי חומרים ממגנים אשר ימנעו כל נזק אפשרי (הן ממכות, חבטות והן ממים בתקפות גשמי החורף).
פרמטרים נוספים אשר יכולים להשפיע על הובלת משרד יכולים להיות – מרחק גיאוגרפי של המשרד הישן ממיקומו של המשרד החדש, הימצאו או אי הימצאותה של מעלית בשני הבניינים. האם יש צורך או אין צורך בהובלת מנוף וכדומה.